Tugcesilam ay ne bilim ev sıcak yani zıbın üstüne de uzun kollu penye yeterli bence ki öyle yaptım ama yüzü isilik doldu hemşire ev sıcak sa zıbın yeterli elleri soğuk oluyor diye kat kat giydirme sadece göğsüne bi bez gibi bişey koy göğsnden üşütme digi sürece hasta olmaz dedi bn şimdi iki gündür tek uzun kollu zıbın la durduryrm biraz üşüdgnu fark edinc de penye bir yelek giydiriyorm yeterli geliyor ayağı çoraplı bacağı da tek pijamalı ve ağlamıyor ama öncesinde kıyamet koparıyrdu demekki çok sıcak sevmiyor bunu anladım ben iki pijama iki üst istemiyor demekki çocuk ne bilim ya giydirsek terliyor giydirme sek ishal oluyor lar