İleride sorun yaratır. Ben bebeklerin kendi yataklarında yatması taraftarıyım. Sabah istediğin kadar öp koklaş. Ama Anne baba olarak beraber yatmanız duygusal açıdan da iyi olacaktır. İleride seni ister sürekli. Büyüdükçe baba salonda yatmaya başlar. Kendi yatağında bağımsız bir şekilde yatması sana da bir süre sonra iyi gelir kendine zaman ayırmış olursun. Ki en en en önemlisi bence Allah korusun uyku sersemi bir gün bir şey olursa korkusu.