VSD-61 Yanuu ben 4 aylıkken yanlışlıkla yanıma yatırdım.düştü.çok şükür birşey olmadı yaptınız çok yanlış çok zorlanırsınız ilerde
Yanuu Mom0982 Allah korusun ya şimdiye kadar öyle bişey olmadı çok şükür ama olmıycak diye bişey de yok tabi haklısınız
Yagmur_arda_mom Yanuu ben düşürdüm bi kere 😢 bi kere de eşimin kolu çarptı. Artık o salonda yatıyor ben kızımla. Etrafımız yastık dolu tabi
Yanuu Minigimm2020 Sonrası çok sıkıntı yaa ama alıştıran anneler de var acaba neye göre değişiyor çok merak ediyorum
oykusilan Uzmanların çok önermediği birşey ki bende aslında kızımı kokumla uyutmaya çok seviyorum temas halinde uyumak banada çok iyi geliyor ama biz yanımızda yatırmayı doğru bulmuyoruz Allah korusun elimiz kolumuz üstüne düşer nefes alamaz diye. Onun yerine gogusumuzde uyutup iyice uykuya dalinca yatagina bırakıyoruz. Tabiki herkes bebegi ve kendisi icin en dogrusunu yapar siz icinizden geldigi gibi davranın 🙏🏻🌸 Yanuu
Senemmm11 Yanuu çok küçükken yanıma alıyordum ortamıza değilde kendi tarafıma koyuyordum dönemiyo diye. Sonra beşiğini unuttu beşiğinde uyumak istememeye başladı dediğin gibi benim kokumu istiyordu. Sonra beşiğine alıştırmam 1.5 ay sürdü. O günden sonra yanıma almadım hiç 😂 şimdilerde ara ara alıyorum yanıma sabaha karşı. yatarak emziriyorum Emzirirken ikimizde uyuyoruz 8 aylık oğlum
Yanuu SedaMeyra Allahımm nasıl bi acıdır o yaa Allah sabır versin 😢 bu akşamdan itibaren ayırabilirim sanırım😔
Yanuu Efemm Bilemiyorum ki o da sanki taviz vermemekle mi alakalı acaba? Sakın yanlış anlamayın şimdiden böyle konuşmak kolay geliyo belki de bana 🤷🏻♀️
Yanuu Asya46_ Aslında ikisini de dengelemek önemli bence de yaa inşallah başarabilirim , öteki türlü de Allah korusun
Zeysa19 Yanuu yani sadece henüz çok minik olduğu için zarar verme ihtimalınız olur birde maalesef şuan bizim gibi asla beşiğine alışamaz 😂 ilk zamanlardan beri hep bizimle yatıyor 17 ayından gün aldı ama artık zorlaştı çok hareketli sürekli memede sağa sola dönemiyoruz ben put gibi yatıyorum yine ama babası dönünce falan uyanıyor 🤦♀️ Bu tarz zorlukları var birde o kadar zorluğa rağmen ben de alıştım beşiğe koyunca bazen aklım kalıyor ilk mırıltısında aaa yatamadı bak diyip yanıma alıyorum Yumus yumuş ona sarılıp uyumak öyle güzel ki 😍
Aslanmamy Yanuu tabikide yok ama ortanız daha tehlikeli çünkü bazen insanın uykusu çok ağır olabiliyor
Giizz Yanuu yengem aynısını yaptı sonradan ayırmak için çok uğraştı mahvoldu uykusuzluktan falan siz bilirsiniz yinede :)
Hayat Yanuu valla kizim dogdu dogali ilk baslar yanimdaydi sonra besigine alisti sonra belirli saatte uyanir yanimiza gelir hep beraber uyuruz bazen bnm saglik sorunlarim nedeni ile ya ben ayrilirim yataktan yada eşim alismisim kizim gelmeden uykuya dalamiyorum bazen bizi odullendirir tam gun yataginda uyur😂merak eder kontrolederim Temelli yanimiza alismamasi adina ilk besigine yatiriyorum genelde
Yanuu Hayat yaa ne tatlı 😍 dengelemişsiniz siz ne güzel maşallah 🥰 bence zamanı gelince rahatlıkla ayrılacaktır umarım 💗🌸
Ssssraa Gönlünüz, kalbinizi dinleyin. Risklerini zaten biliyorsunuz, güzelliklerini de… Onun için en iyisini siz bilirsiniz içinizde ki sesi dinleyin. Hayırlı geceler 🌺
Yanuu Ssssraa Ahh içimdeki sesin söylediği şey ‘ kolay olur zorlanmazsın korkma, yanından da ayırma’ 💔 hayırlı geceler🌸
Yanuu ssevval Aslında kıpırdanmalarınızdan rahatsız olmaya başladıysa çok kolay ayırabilirsiniz sanki yatağını.
Zeyzey2019_ Yanuu 24 aylık kızım hala benimle yatıyor. Eşim yatamıyor yanımızda kızım asla kabul etmiyor babasının yatağa gelmesini ama hiç pişman olmadım açıkçası. Sadece ilk birkaç ay reflü yatağında yatırdım, kendimden yüksek bir yerde olmasına özen gösterdim ezilme tehlikesine karşı.
Yanuu Zeyzey2019_ Babasını kabul etmemesi zor bi durum inşallah kolay atlatırsınız , yüksekte yatırma fikri iyiymiş 👍🏻😊