Arkadaşlar bebeğimizi eşimle ortamızda yatırıyoruz ve üçümüz de bu durumdan çok memnunuz. Zaten daha yeni 3 aylık olcak. Ortamızda yatırmanın bi mahsuru var mı sizce? Yatağında da uyuyo ama bizimleyken daha huzurlu, hele benim kokumu alınca daha derin oluyo uykuları. Ama herkes yatırma yatırma diye kötü taraflarını anlatıyo. Aslında kimsenin demesiyle hareket etmem ama acaba gerçekten yanlış mı diye düşünmeye başladım.. Bilgisi veya fikri olanlar yardımcı olabilir mi???