Benim kızım da 3 aylık benm uykum cok hafiftr aslında ama gecenler de emzirirken gözüm dalmş uyumuş gştmşm kızım da uyumuş ortamızda eşim olmasa kolumla az kalsın suratına carpcaktım eşim kolumu tuttu hemen nasıl korktum ondan sonra da yatmadım zaten.. gündüzleri uyanınca alıyorum ortamıza biraz öpüp koklaşyoz üçümüz..