gh34_58 neden hakka girelim? Kaşık biberon diye birşey yok mu? Eds yöntemi yok mu? Biz biberon verme aç bırak mı dedik, zor yöntemi seç biraz uğraş ama tabi ki bebeğini besle. Başta Kolay olanı seçip meme reddi yaşarsan eğer sonrası çok çok zor olur.
6 hafta çektim, emzirme danışmanı da tuttum, hiç bir teknoloji Allah’ın yarattığı ile yarışamaz. Medela(fiyatı 500 TL civarı yanlış hatırlamıyorsam) bile alsanız meme reddi yapacaksa yapar. Ne güzel meme reddi yaşamamışsınız, Allah’ta kimseye yaşatmasın ama bu teşvik edilebilecek birşey değil.