sevgiseli22 dediğinize katılıyorum, her bebek aynı değil, bazı bebeklerde redde sebep olur bazı bebeklerde ise red yapmaz. Ancak söyledikleriniz resmen biberona teşvik. Siz meme reddinin nasıl birşey olduğunu biliyor musunuz? Yaşadınız mı? Ben 6 hafta yaşadım ve tükendim. İhtimale bırakıp, riske atılabilecek bir konu değil. Biberon soran herkese cevabım net, riske atmaya değmez.
Sizin bu yazdığınız teşvik edici şeyleri okuyarak biberon veren 1 anne bile red yaşasa hakkına girmiş olursunuz.