Bende de aynı sıkıntı var bebeğim 20 günlük doymuyor mama veriyorum phılıps avent aldım memeyi bırakmasın diye.Çevremdekilere de anlatmak istiyorum bu diğer biberonlar gibi değil diye ama bir türlü anlamıyorlar yok olsun yine biberonun tadına alışırmış .Çay kaşığı ,şırınga denedim olmuyor. Umarım onlar haklı çıkmaz 🤲 Mamaya ve sezaryene de öcü gözüyle bakıyorlardı inşallah bunda da haklı çıkarım .