Mom19 zaten normal süreçte bile çocuklar Mart’tan sonra okuldan kopuyor şu an hiç kimse eğitim olarak başarıyı düşünmez o saatten sonra çocukların okula uyumu vs ile geçer. Ayrıca benim bir öğrencim vardı okulların açık olduğu dönemde dilekçeyle okula gelmedi inanın okula gelenlerden daha başarılı şu an, çünkü çocuklar evde sıkıldı iki gün okula gelmek onlarda ders çalışma isteği değil arkadaşlarımızı gördük oyun oynyalım arzusu doğuruyor, konsantre olmakta zorlanıyorlar. Tabi bu söylediğim ilkokul için geçerli, diğer kademeleri bilemem