Mom19 canım biz de sizin gibi tv den öğreniyoruz. Herkes herşeyi duyuyor sonra okuldan mesaj atıp duruyorlar 😩
Toprak in ingilizce kursu başladı bugün. Sınıfı 8 kişi olacak şekilde bolmusler biz götürüp getiriyoruz. Özel kurs olunca çok dikkat ediyorlar. Ağladı gidecem diye tutturdu engel olamadık. Okul açılırsa da göndeririz herhalde. Geçen dönem açıldığında ben göndermek istemedim deniz in doktoru ile konuştum siz zaten dışarı çıkmak zorundasınız komple evde izole olmayınca bir anlamı kalmıyor biz de göndereceğiz çocukları deyince göndermiştik. Ben 1 martta açılacağını düşünmüyorum ama hayırlısı. Bence mart sonunu bulur