nur_eayni_h Hayırlısı olsun İnşaAllah güzel anneler,, 15 Şubat ta köy okulları, 1 mart ta ilkokullar, özel eğitim, 8.ve 12.sınıflar açılıyor🌸
Momssss nur_eayni_h hayırlısı olsun inşallah doğru bir karardır öğrenciler de bunaldı koskoca 1 yılları gitti ne kadar uzaktan eğitim de olsa okuldaki gibi olmuyor.
GoGirl nur_eayni_h mart ola hayrola mutasyonlu virus yayiliyor 1 martta acilmasi icin calismalar yapiyoruz deniyor kismet
nur_eayni_h Ediseymenatay maalesef öyle, İnşaAllah iyi olur ama sanıyorum ki bu seneden Umut yok öğretim anlamında😔
Armesss Önemli olan sağlık virüs bıraktığı ağır hasardan daha önemli değil eğitim bence. Sağlık olduktan sonra eğitimdr her şey rayına oturur inşallah
nur_eayni_h Armesss kesinlikle . Ben öğretmenim ama sağlık daha önemli her ne kadar uzaktan eğitim zor olsa da sağlık olmazsa başka bişeyin önemi kalmıyor
Ada2020 Armesss bende böyle düşünüyorum yorumların çoğu aman açılsın vs gibi konuşmuş. Eğitimden daha önemli birşey var sağlık şu an . Bence açtıklarına pişman olacaklar ve geri kapatacaklar bakın görün . Virüs değişilik yaşadı vs daha öldürücü diye basbas bağırıyorlar tv de . Ben olsam göndermem çocuğumu geri kalsın telafisi olur derslerin
Armesss nur_eayni_h bende öğretmenim insanlar böyle söyleyince nede olsa evdesiniz diyor ama uzaktan eğitim kadarr kötü bir şey yok bme 30 saat derse girerken bu kadar yorulmadım 🤦♀️
anneadayi06 nur_eayni_h valla çok haklısınız . Milleti anlamıyorum çocuğum okula gitsin diye can atıyorlar . Tamam çocuklarımız okusun ama sağlığı olmadıktan sonra okumasının hiç bir faydası yok . Kardeşimin biri liseye başladı . bir üniversiteye hazırlanıyor . Onlara bile söylüyorum hiç birşey sağlıklarından önemli değil açılsa da göndermeyeceğim okula. Okulu batsın canlarına bişey olmasın yeter ki . Hem öğretmenler hem öğrenciler riske giriyor böyle
nur_eayni_h GoGirl evet öyle dediler haklısınız ama o gün gelene kadar zaten hiç bişey kesin değil yani sadece 1 Mart değil 15 Şubat için de henüz kesin değil diyebiliriz. Çünkü birkaç gün öncesinde iptal edilen çok karar görüyoruz 🌸
nur_eayni_h Armesss kesinlikle ama gel bunu bilmeyenlere anlat. Onlar diyor ki yattığınız yerden para kazanıyorsunuz 🙄🤦🏼♀️
Gulsah10 nur_eayni_h mutasyonlu virüs sayısıda artışta özellikle gençleri etkileyen etkileri mevcut bu daha da korkutucu açılmasa keşke veliler perişan öğrenciler herşeyden mahrum kaldı evet sonuna kadar haklısınız ama can yanmaktansa biraz daha diş sıkılması taraftarıyım 🥺
nur_eayni_h Gulsah10 elbette herkesin düşüncesi o , İnşaAllah doğru bir karar olur diyorum o yüzden 🌸
GoGirl nur_eayni_h su ev ici bulusmalari kesseler biraz anne kayinvalide arkadas gormeseler okullar acilir bulaş buralardan oluyor cocuklarin egitim hakki sekteye uğruyor
nur_eayni_h Mom8 Cumhurbaşkanı açıkladı biraz önce . Ben evet ilkokullar açılıyor son verilen karara göre
ozge3747 Guligul Canım kesin değil 1 Mart’ta açılması için çalışmalar başladı. İlkokullar, özel eğitim, 8 ve 12. Sınıflar için. Sen lise öğretmeniydin değil mi 12. Sınıfa dersin yoksa bence dönemi bile kapatabilirsin merak etme. Olan bize oldu 🤦🏼♀️