Açılır bir ay sonra geri kapanır vaka sayıları ortada ortalıkta dolaşan mutasyonu virüsün gençleri daha çok etkilediği şöyleniyor. Bu karar resmen intihar niteliğinde şu anda. Okulları bı açıp bı kapayarak, sürekli sınav yapılacak yok yapilmayacak, not verilmeyecek yok verilecek, ilkokulu açtım anasinifini kapattım, diğerleri kalsın 8leri açtım vs gibi zırt port değişen kararlar eğitimin kalitesini daha da bozuyor. Ne çocuklar ne öğretmenler önümüzü goremiyoruz neye göre hareket edeceğimizi bilemiyoruz. Psikolojik olarak çok yoruldum bu durumdan. Köy okulu da çalışıyorum geceng un müdür beyden mesaj geldi korona olan ya da temaslı olan öğrenci bilgisi istiyor.130 civarı öğrencimiz var pozitif olan yoktu ama ailesi pozitif olan 10a yakın çocuk vardı yüzde 8 civarı diyebiliriz kabaca. Okul açık olsaydı bu çocuklar evdeki pozitif tespit edilene kadar yüzde kaçını hasta ederdi acaba?