A1907 2,5 aylıkken mamaya başladık ilk olarak hipp kullandık ancak kabızlık yaptı sonrasında similac Total comfort a geçtik çok rahatlattı gaz olayını da kabızlığı da geçti şuan gazını rahat çıkardığı için similac normale geçtim besin değeri daha yüksek çünkü. Hipp ile devam etmek çok istedim ama kabızlık çok büyük sıkıntı