A1907 Zeynep0101 hiç duymamıstım arastırıp doktoruma sorayım enterasan o daha iyi olabilir keci sütü arastırıyordum bende
Retina Kubrakyol golden goat bende kullandım eczaneler getiriyor sipariş verince.memnunum ben tadıda güzel
Fgn0889 A1907 cok sükür sağlığımıza kavuştuk mama sıkıntımız var devamlı Bi mama bulamadım insallah bulurum..
HamneVera Merhabalar benim kızımda 5. Ayına girdi günde üç kere falan ek olarak mama veriyorum golden good kullanıyorum çok memnunum çok şükür hiç gaz kabızlık gibi bir sorun yapmadı tadınıda çok sevdi bir kaç kere aptamil emolvia da verdim onları çok sevmemişti golden good a devam ediyoruz ek gıdaya geçince bırakacağız inşaAllah 😌
A1907 HamneVera bizimde simdilk evılviadan sıkıntımız yok olmazsa devam edicez buna bklm. Bende doktorumun avsiyesiyle hem ek gıdaya basladım hem mana veriyorum cok az bklm bu ay nasıl farkedicek
Melegimm Zeynep0101 aylık kilo alımı ne kadar oldu bebeğiniz de benim bebeğim hiçbir mamayı istemiyor kilo alımı cok az similac kullandım uzun süre artık onu da almıyor ne yapıcagımı şaşırdım
Zeynep0101 Melegimm golden goat keçi sütünden yapılıyor biraz araştırınca gayet etkili bir mama olduğunu göreceksiniz. Kilo alımı konusunda çok etkili
Melikee Zeynep0101 bende golden goat kullanıyorum 2 hafta oldu başlayalı kabızlık ve gaz sorunu yapmıyor gerçekten. Ama kilo alımı yok sanki siz günde ne kadar veriyorsunuz. Ben sabah bide gece yatacağında veriyorum diğer vakitlerde emziriyorum.
Zeynep0101 Melikee her ara emzirmelerden sonra 4-5 defa veriyorum 60-90 cc değişiyor kilo alımı gayet etkili haftada 350-400 gram aldı.
ikos58 Golden goat gercekten harıka bır mama fakat benım ogluma asırı hıZlı kılo aldırdıgı ıcın doktor dıyet verdı hemde kolık o yuzden ac mamaları denıyoruz. Pıyasadakı tum mamaları denedım. Sma,aptamıl,hıpp,aptamıl conformıl,evolva ac ve su 3 gundur de bebelac gold nutrıkonfor denıyorum Gercekten kılo almasını ıstıyorsanız golden goat dan sasmayın
ygmr Egekizi canim gecelei nasil mama veriosn bekliomi sogumasini bende vermek isriorm ama beklemiyo su kaynay yap sogit falan cok zahmetli nasil yapiosnz