Yigitinannesi18 A1907 evolvia kullanan arkadaşım var o memnun kaldı ben manaya başlarken baya arastirmistim hipple similac için anne sütüne en yakın mama yaziyordu her yerde
A1907 Aesmylmz aynen cnn cok teşekkür ederim burda arkadasların desteğiyle not aldım bi kac tane arastırıp deneyeceğim bklm bizde basıl etki edecek
A1907 Yigitinannesi18 evolvianın kokusu inanılmaz kötü oyle olunca cocuguma her verdiğimde içim eziliyo 😣 golden goat denemeyi dusunuyorum bklm inş
edanh1530 A1907 bende doğduğu günden belli oğluma mama veriyorm önce aptamil veriyordum gaz sorunu oldu nemde kilo alımı yavaştı hero baby verdm 2 aydır kullanıyorm hiçbi sorunu yok 400 gramı 23 TL sadece BİM de var
Fgn0889 A1907 mamayı kullanın alerji olmasa reçeteyle alınacak ama mamayı kullanmaya başladım tadını sevmedi 😥😪
Asrinbaby A1907 maalesef mamalar inanılmaz pahalı benim aldığım mama 300 gr 48 tl aptamil comformil bir de hipp combiotic kullanıyorum 350 gr 55 tl 😣😣😣
Asrinbaby Merveedd ben doğduğundan beri kullanouroum hipp combiotic 30 günlük olduk su ana kadar hiç gaz sorunu kabızlık yaşamadı tabi belki sonra yaşar ama memnunum çok. Sadece çok pahalı 😣
Asrinbaby A1907 canim nasil cogalmiş sütü? Benimde geliyor ama 30 ml anca cikiyo 30 gunluguz mama veriyorum takviye. Sutum cogalsin diye neredryse 4 lt su iciyorum ama yine de 30 ml geçmedi sağduyumda doymuyo ve ağlıyo mama alınca susuyo