Berivan46 benim oğlumda böyle güzel uyurdu taaa ki diş dönemine kadar 🙄 bırakın uyusun hiç birşey olmaz gelişimi iyiyse kimseye kulak asmayın. Ki doktoru da kalkmasına gerek yok demiş zaten. Ah şimdi benim oğlumda öyle uyusa kıymetini bilememişim o günlerin bende çok tedirgin olurdum ama tadını çıkarın ☺️ 7,5 aylığız ve saat başı uyanıyor gece 😞