Berivan46 Allah sizin hemşirenin eline kimseyi düşürmesin, acaba onunla bebeği var da saat başı emmeye kalkan ben uyumuyorsam kimse uyumasın diye kin mi güdüyor? 6 aylık olduğunda doğum kilosunun 2 katına, yasında ise 3 katına ulaşması normal olan. Sizin bebeğiniz maşallah zaten o kiloyu geçmiş. Benim doktorum 5 aylıkken 10-11 saat emmeden uyuyabileceğini 6. Ayda ise gece beslenmesinin kesilebileceğini söyler. Ayrıca bebek 1,5 aylık olduktan sonra karaciğeri depolama yapar şekeri düşmez. Sağlık ocağına da gitmiyorum, hiçbir hemşireye de güvenmiyorum.