Berivan46
kesinlikle kaldırmayın, artık bebeğiniz büyümüş, şekeri düşer ifadesi max üç aylık bebeklik için kullanılır ki o da kilo sorunu varsa. Bebeklerin beslenme kadar uykuya da ihtiyaçları vardır. Ben ilk ay doktorumun tavsiyesiyle gece beslenmesini kestim, maşallah kızım da 9 aylık ve kilosu da gayet yerinde. Gece uykuları da düzenli gidiyor.