Mom3434 Denizlina benimkide öyle ya 2,5 aylık 6 saat filan aç kalıyo uyandırmalımıyım acaba diye düşünüyorum
daisybebek Baharkokulum emziriyormusun sabaha kadar bebek uyuyunca gögüslerin şişmiyormu😬 bizde 3 aylık olacağız bizimki gık dedimi ben hemen gece emziriyorum hem göğsüm rahatlıyor
Baharkokulum daisybebek he yok. Bende anca 30 cc lik süt var o yüzden rahatsız olmuyorum 😊 maşallah. Sütün olsun da boşver. 🤗
Mom079 Berivan46 emzirme danışmanını dinlemiştim. Uykuda bi ihriyaç belli bi aydan sonra uyandırmayın. Acıksa kalkar diyordu