Busranehirmila Alismom evet bende a101 den almıştım şuan var mı bilmiyordum bak senden duydum ben yazın almıştım. İki katlı bana tek katı yetiyor daha diğer katı hiç kullanmadım. Memnunum içine içme suyu koyuyorum o şekilde kullanıyorum kireç vs hiç olmadı. Zaten 15-20 dk da herşeyi yumuşacık yapıyor
Alismom Busranehirmila cts günü gördüm bende 1 tane vardı inşallah kalmıştır. Büyükte değildi dolap içine rahat sığar
Alismom Busranehirmila tamam o zaman benim minişimde sever inşallah 😍 başka neler alabilirim el gıda ürünleri dışında. 6 aydan sonra ne gibi ihtiyaçlar çıkıyor🤔
Busranehirmila Alismom en büyük ihtiyaçlar ek gıdaya geçtiğin için oluyor aslında onun dışında bizim en çok oynadığımız oyuncaklar kanz ın meşhur kulesi 😂 ben diziyorum o yıkıyor böyle çok hoşuna gidiyor onları devirmek. Bir de hepsi buradadan cırt cırtlı kitap almıştım içinde cırt cırt yerleri var hayvanları oraya yapıştırıyorum o da çıkartıyor bunu en az 5 kez oynuyoruz bir seferde 😂 tabi kitabın asıl amacı o değil ama aşırı oyalıyor benim kızımı. Hoppala kullanıyoruz onu da çok seviyor bilmiyorum bu konuda herkes kendi kararını kendi veriyor ama ben doktorumuza sordum herhangi bir sorun yaratmayacağını söyledi hoppalada günde maksimum toplam 30 dk duruyor ama aşırı eğleniyor. Mama sandalyesi için de vakumlu bir oyuncak alabilirsin oyalayıcı oluyor hemde şimdi keşif ve oyun dönemi olduğundan eline ne verirsen ver aşağı atıyor vakumlu oyuncak o yüzden gerekli diye düşünüyorum
Busranehirmila Alismom ben daha küçük zannetmiştim de içindekiler hep iç içe konulmuş gayet boyutu ideal ben patates haşlayacaksam kendimiz için onda yapıyorum mesela 😂
Babyboy10 Busranehirmila Tommee Tippe suluk akıtma yapıyor mu ? Sulugun emziği geniş mi bebek yutarken boğazında kalır mı
Busranehirmila Babyboy10 biz hiç akıtma sorunu yaşamadık ve eline veriyorum düşün her tarafa çeviriyor 😂 ağız kısmı iki başlık çıkıyor içinden biri normal biberon emziğiyle aynı diğeri de suluk emziği. Yumuşaklıkları aynı malzemesi aynı hiçbir sorun yaşamadım bir kere bile genzine su kaçmadı. Ben de korkuyordum o olaydan ama hiç yaşamadık çok şükür
Alismom Busranehirmila henüz oturmadığı için sanki birlikte öyle oyunlar oynayamacakmışız gibi geliyor ama 1 ayda çok şey değişir. Hepsini tek tek değerlendircm çok teşekkür ederimm🥰🥰🥰
tuval Alismom meyve emziği weebaby marka olmalı silikon uçlu yumuşak. 2 kaşık var oioi nin kaşığı 2li yine weebaby yine kutulu çatal kaşık aldım çocuklar için metal ucu keskin olmayan çatal kaşıklar var ileride işe yarıyor alıştırma bardağı mutlaka pipetli alın pipetli suluk vakumlu yapışan tabak almadım:) fisherprice nin tabak ve kasesinden aldım önlüklerini mutlaka alın 3-4 tane aldım sağlam önlükleri. cam rende başlarda olmazsa olmaz kullandım kolluklu önlük aldım 1 tane de başlarda kullandım. Plastik bardaklar aldım ama alışmadı henüz bardağa 16 aylık Aklıma gelmiyor başka
Busranehirmila Alismom rica ederim oturtmaya başla sen şimdiden desteksiz bir süre sonra devriliyo benim kızımda daha 😂 ama ben önüme oturtuyorum öyle oynuyoruz genelde. Bebeyatmazı da var o da güzel bişey ondan da alabilirsin oyun oynayabilmek için. Böyle fikir alışverişlerini seviyorum bende tavsiye üzerine alıyorum çoğu eşyamı bence faydalı oluyor 🥰🥰🥰
Alismom Busranehirmila bebeyatmazıı güzelmiişş😂😂 bende seviyorum valla hem kullandığım memnun kaldığım ürünleri anlatmayı hemde fikir almayı 😍
Mom064 Alismom kuzum e bebekte sıkma silikon kaşık var onu öneririm♥️Mama tabagı kasıgı falan oioiden aldım keske almasaydın gereksiz masraf 😂
Angars Alismom 2 tane silikon kaşık aldim , 1 kase 1 2 bolmeli tabak , alıştırma bardaklari , 11 li su vardi ondan almıştım, cam rende ve meyve puresi emziği ben bunlari almistim ek gidaya gecmeden yeterli geliyor şimdilik
Alismom Angars tamam teşekkür ederim🥰🥰 zaten ihtiyac oldukça alınacak ama indirimdeykem herşeyi alayım kafasındayım biraz bunu yaparkende gereksiz şeyler almak istemiyorum
Purely Alismom sana tavsiyem fazla abartma ek gıda işini. Yemeyen çocuk oioi tanaklarnda da yemiyor yiyen cocuk oğlum gibi normal porselen çorba tabağında da yiyor. Önlük al ama normal önlük değil bu silikon olanlarda çocuğa ağırlık en iyisi muşamba gibi olan ters gömlek gibi komple giyilenler yesin batırsın yıka 5 dk da kuruyor. Suluklar indirimde ise suluk al önce en küçük olanlar var alıştırma bardağı baby me 30 40 cc onu al birde pipetli suluk al 1 ay içinde alışınca ona geçersin. Cam rende al. Buharda sebze pişirebilirsin ama ben o kadar bekleyemiyorum az suda pisiriyorum. Kilitler falan indirimzeydi sanırım dolaplar için onlardan al ayaklaninca çok işine yarar. Kıyafet depola bol boool çünkü eline falan biseyler verince hemen batıyor iki damla su icseler üst baş ıslanıyor. Aslında dediğim gibi abartmaya gerek yok anam babam usulü git yani aynı diğer aylar gibi devam eden bir süreç. Emzik degistireceksen 6 aydan sonra indirimde ise onu al. Ama asıl alman gereken şey e bebekte yok ama 2 adet altına geçirmeyen sofra bezi hele blw düşünüyorsan hayat damarın olur mama sandalyesinin altına yayıyorsun döküyor mu döksün sende at bi tane yere😂 sonra hop kaldırıp makinaya atıyorsun oldu bitti. Halılar tertemiz kalıyor 😂