Nelf28 bizim her şeyimiz oldu. Belki en pahalı mama sandalyelerinden ama evde arabamız salıncağımız koltuğumuz aktivite masamız vs açıkçası beni çok rahat ettirdi. Yatış pozisyonuda var o yüzden doğduğu andan itibaren kullanılıyor boşuna anakucağına para vermişim diyorum 4. Aylıkken aldım ama Allah nasip ederde başka bebişim olursa ona doğumdan itibaren çok rahat kullanırım. Halıda rahat gidiyor halıya rahat çıkıyor. Evde onunla geziyoruz biz zaten. Onda bile uyuduğu oluyordu 😌 tavsiye ederim