Alismom 6 buçuk aylık benim kızım🥰 en olmazsa olmazlarımızı sayacağım şimdi tabi bu bebekten bebeğe de değişebilir bence.
1-mama sandalyesi her anımızda yanımızda ben yemek yapamazdım mama sandalyesi olmasaydı 😂
2-oioi ürünleri önlük ve vakumlu tabak zaten üstü başı batıyo bari etraf batmasın😂
3-2 adet kaşık bence yeterli hangi marka alırsan al wee baby nin ikili kaşığı ve bebedorun ikili kaşığı var bende. Bebedoru açmıştım ikisi yetti. Oioi de aldım ama o biraz geniş daha kullanmadım
4- kesinlikle kaşık saklama kutusu bence kesin lazım bişey nereye koycağını şaşırıyo insan
5-blwye izin vereceksen uzun kollu önlük 1 tane yeter
6- suluk mutlaka lazım ben tommee tippee kullanıyorum çok memnunum
7- el sabunu bebiş için çünkü heryeri batacak ve ellerini yıkaman gerekecek
8-bebek suyu fuska su kullanıyorum içmesi için
9- leke çıkarıcı ben chicco kullanıyorum memnunum giysiler batıyor 😂
aklıma bunlar geldi şuan sık kullanıyoruz bunları