Sezinnur Maviyesil121212 evet size katılıyorum annemde benim kullanmadığım dar gelen kıyafetlerimi belki alıp kullanan olur die çöpe yakın bı ağacın altına bırakmış. Ertesi günü çopun yanında ölü bir kedi görmüş kedinin üstünde benim tişört fln varmış makatindan da kan geliyormuş. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Maviyesil121212 Sezinnur ay Allah’ın belası pislik insanlar sapkın ruhlular nasıl bi cesaret nasıl bir fantezi dünyası bu ya
Minniemouse_4235 Sezinnur oha şeytanın aklına gelmez bunlar insan değil inanmıyorum insan olduklarına
lionyez Naz_N ama onların daha çok karıştırıyorlar gerçek geri dönüşüm yapanlar kağıt havlu, tuvalet kağıdı ve beyaz olan tüm kağıtları daha çok isterler ve bulana daha çok para verirler bilginiz olsun 😊
minnosizmmm elmalikurabiye ben bu konuda takıntılıyım asla atmam toplarım hepsini annem köyde oturuyor oraya gidince yakarım. Yanı onu alıp başkasının görme fikri beni çok rahatsız ediyor. Böyle bir sürü şeye takıntılıyım kızımın çamaşırlarını balkona asarken ipin başına ve sonuna kendi çamaşırlarımı koyarım çünkü onlar üşüyüp korkarlar yoksa 🤣 anne çamaşırı korur. Ayakkabilikta aynı mevzu kızımın ayakkabıları benim yada babasının ayakkabısının arasındadır.
Minniemouse_4235 Alparslan0101 neden acaba öyle diyo eşin hiç sordun mu neden böyle diyorsun diye merak ettim de bi erkek olarak ne düşünüyor neden diyo acaba
Naz_N Kkccozgc ve sürekli her şeyi netten alınan bir ev düşün😂 biriktirip mutfak makasıyla kesiyorum😂
Alparslan0101 Minniemouse_4235 hani çamaşır lari ben atsam bile sulu çöpe atmıyorum cam plastik ve sulu çöpü ayrı döktüğümüz için kıyafet çöpü de ayrı oluyor ihtiyacı olan alsın diye temizleyip yıkayıp çöpün yanına koyarız onu alan kisi de evine goturcek yani sonuç olarak aslaa olmaz sen kilotlari her zaman biriktir en son yakarız yada keseriz yoksa hakkımı helal etmiyorum demişti
anneCANan elmalikurabiye şimdiye kadar hiç çöpe iç çamaşırı atmamıştım hep yakarız (köyde) geçenlerde dolabımda küçülen eskiyen çamaşırlarımı ayırdım aman atayım çöpe dedim koydum poşete içim bir garip oldu gönlüm el vermedi o şekil atmaya. Bende kestim tekrar koydum poşete . Yani demek istediğim bu tür davranışlar iç huzurla alakalı şimdi burda bütün yorumlar direkt atarım dese ve ertesi gün çöpe atacak olsam yine kesip atarım .
elmalikurabiye anneCANan haklisiniz gerci. Ben yine kesip atmaya devam edecegim sanirim 🤭 merak ettim sadece