elmalikurabiye valla doğumdan sonra ceyizim için hep dsntelli iç camasırı almıslardı hiç kullanmadım doğumdan sonrada hiç olma ihtimali yoktu 1 poşet dolusu hepsini attm direk cöpe eşimde içini açmadı çöpe at demiştim bana gelmiş çatıya koyuym sana olmayan varsa olan birine verelim demişti ben hiç giymediğim kıyafetlerimi komsumun kızına vermiştim doğumdan sonra oda eşimde oyle zannetmişti 😂😂