elmalikurabiye Kizlar eskiyen ic camasirlarinizi nasil cope atiyorsunuz? Ben kesip atiyorum. İcim rahat etmiyor. Baska turlu bi yontemi olan var mi merak ettim
elmalikurabiye Zekimurendebizigorecekmi ya kagit toplayanlar falan var ya. Naosin millet benim eski pusku ic camasirimi ama takinti oldu kurtulamiyorum
Naz_N elmalikurabiye çöp karıştıranların karşılaşmasını istemediğim bu tarz şeyleri hep banyo çöpüne atıyorum. Zaten tuvalet kağıdından vs o tarz bir çöp olduğu anlaşılıyor🙄
lionyez Naz_N ama onların daha çok karıştırıyorlar gerçek geri dönüşüm yapanlar kağıt havlu, tuvalet kağıdı ve beyaz olan tüm kağıtları daha çok isterler ve bulana daha çok para verirler bilginiz olsun 😊
Kkccozgc Direk atıyorum kargo kağıtlarını,faturaları falan kesip atarım ben numaram vs gözükmesin diye ama çamaşırla ilgili farklı düşüncelerim olmadı😂😂😂 banyo çöpüne atarım sadece
Zekimurendebizigorecekmi elmalikurabiye Hımmm 🤔 O zaman bence bir tencereye koyun ve yakın gitsin 🤷🏼♀️