elmalikurabiye anneCANan haklisiniz gerci. Ben yine kesip atmaya devam edecegim sanirim 🤭 merak ettim sadece
Alparslan0101 Minniemouse_4235 hani çamaşır lari ben atsam bile sulu çöpe atmıyorum cam plastik ve sulu çöpü ayrı döktüğümüz için kıyafet çöpü de ayrı oluyor ihtiyacı olan alsın diye temizleyip yıkayıp çöpün yanına koyarız onu alan kisi de evine goturcek yani sonuç olarak aslaa olmaz sen kilotlari her zaman biriktir en son yakarız yada keseriz yoksa hakkımı helal etmiyorum demişti
Minniemouse_4235 Alparslan0101 anladım canım valla ben direk atıyordum bende kesip atayım bundan sonra Happy kidsten bişey daha öğrendik 😂
Mom62636362 elmalikurabiye ya, çöplerden kağıt karton çıkartanlar var, kıyafetleri giyenler var, daha da kötüsü sapık ruhlular var, hangisine denk geleceğini bilemeyiz.. asla içime sinmez benim de
elmaliturtam elmalikurabiye bende öyle atarım kesip banyo çöpü ile atarım kimse banyo çöpünü karıştırmaz diye. İçim daha rahat eder o şekilde atınca