Cgdmltr93 her sabah 2 tatlı kaşığı ac karnina pekmez veriyorum, çünkü demir deposu, c vitamini, kalsiyum deposu. Ustelik ağız icinde veya bogazda bulunan mikrolara birebir 🙏
Ayriyeten her gun atlamadan mutlaka her yemegi corbasi veya makarnasinda ilikli kemik suyu katarim. Çünkü icerisinde bagisiklik kuvvetlendirici, zeka guclendirici toksinler var ve kemiklerine de cok yararlı.🍲
Birde kesin olarak yaptigim bisey daha her gun sabah yemese bile aksam veya öğlen ogunlerinde yogurt. En sevdigimiz kalsiyum kaynagimiz ✌😍
Ha unutmadan birde artik gun icinde 1 cay kasigi (bazen artiriyorum) kozalak macunu veriyorum. Astim, bronsit ve öksürüğe cok iyi geliyor bagisiklik kazandiriyor. Üstelik vucut direncini ve enerjisinide yeniliyor 🍯