Cgdmltr93 tombikdonerkankasiiskender tamam veriyorsunuz da verdiğiniz şeylerin ne faydası var önemli olan faydasıyla paylaşmak. Kemik ve et suyu koyuyorsun ama neden mesela?
buseyokbasirin Koalamm cevizi kaç aydan beri veriyosunuz benim bebeğim 7 aylık sadece altta 2 dişi var toz gibi yapıp mamalarına karıştırsam olur mu acaba daha hiç vermedim
Koalamm buseyokbasirin Canım cevizi ek gıda zamanında toz hali ile bebeğinizle tanistirin derler alerjisi varmi ilk onu denersin yoğurtla karıştırip ama 1 ay daha bekle istersen yada doktorunuza sorabilirsiniz ben ilk kızımda 1 yaşında vermiştim ceviz yerine ilk ruşeym ile tanıştırdim
Elifsmotherr buseyokbasirin Bizi doktorumuz 7. Ayda başlattı cevize, haftada 2 defa verebilirsin demişti.
buseyokbasirin Tokyo bebeğiniz kaç aylık bebeğiniz birde kefiri hazır mı veriyosunuz kendiniz mi yaptınız 🌸
buseyokbasirin sun88 bende başlamak istiyordum çok iyi oldu bu 7.aya yeni girdik bizde ne kadar veriyorsunuz günde
Flashtv MotherQueen Benim oğlum 7 aylıkken vermiştim alerji yapmıştı. Şimdi 9 ay 10 günlük tekrar denicem 3 gün kuralıyla verebilirsin canım
buseyokbasirin Koalamm bende ruseymi 1 haftadır kullanıyorum ama sanki cevizdende mahrum bırakmak istemiyorum ☺️ Biraz acele ediyorum farkındayım biraz daha bekleyim doğru söylüyosunuz 🌸
buseyokbasirin Koalamm canım aktardan almıştım kavonaza boşalttım hatırlamıyorum oyuzden dışı yemyeşil bir paketti ama. Sahteleri falan oluyor mu bu ruşeymin
Elifmoms Cgdmltr93 her gün ceviz ve keçiboynuzu özü veriyorum 😊 ceviz tam bir omega 3 kaynagı hem cok faydalı keçiboynuzu özü de kan yapıyor ve vitamin oranı yüksek 🌺
Koalamm buseyokbasirin Bilmiyorum ki sahte oluyormu olmuyor mu 😕 oluyorsa çok üzücü durum inş.yoktur öyle birşey
Nebicimanne Cgdmltr93 sabah mutlaka yumurta veriyorum çünkü protein her gün bir kase yoğurt çünkü kalsiyum her gün meyve çünkü çeşit çeşit vitamin hergun pekmez çünkü kan yapıyor ve keçiboynuzu tozu bağışıklığı güçlendiriyor ruseym boy uzamasını destekliyor
Betiferi34 Koalamm normalde 8. Aydan sonra verilebiliyor.fakat biz ağustos doğumlu olduğumuz için hurma zamanı 15. Ayımıza denk geldi