Aslanmmm Husnus43 yerim onun poğaça yanaklarını bal yanaklarını sevsin teyzennnn kuzummmm denir oyy oyy
cydcvk Husnus43 kaynanam kızımı daha 1 kere gördü o da balkondan . Kızım 7 aylık bu arada. Gecen eşimi aramış görüntülü. Farkında değilim çocugu gösteriyo ona. Görümcemin kızı bu arada evlendikten 3 ay sonra doğum yaptı.alllah bağışlasın çokta ttlı cocuk. Meğer hamileymiş evlenmeden ne kadar utanç verici bişey güya dinibütün insanlar. Neyse telefondan o bebekle benim bebeğimi kıysladı. Bende daynamadım aldım telefonu 3 ayda doğan çocukla 9ayda doğanı karşılaştırma derdinize yanın siz dedim. Tabi şok. Sonra kızıma kepçe kulak dedi. Bant tak dedi. Çok biliyorsan sen oğluna taksaydın oğlun kepçe üstelik kafası da yamuk aklını kendine sakla dedim. Telefonu kapadım eşime de anan la bi daha evde konuşma dedim. O da anladı tabi. Hayvan değil ya. Yani demem o ki ezdirme ne kendini ne çocugunu
Alperenm Husnus43 bazı insanlar sadece herşeyin kendisinde iyi olmasını ister belki de sende beğendiklerini bastırmaya çalışmıştır hiç takma böyle bir insanı
Husnus43 Alperenm benim kızım çok güzel bir bebek cnm yani herkes öyle söylüyor mavi gözlü sarışın güzel bir bebek bunu kıskanmış olabileceğini düşünüyorum
Muhasebeciana Husnus43 ya yemin ederim bu olaydan nefret ediyorum benimde fazla samimi olmadigim ama gorustugum bir arkadasim var 9 gun sonra dogdu benim kizdan onun oglan oda surekli napiyosun csnim falan diye msj atiyo iste bizmki soyle boyle yok biz artik tavuk suyu corbada veriyoz 1 cay kasigida olsa kivi veriyoz sapur supur yiyo emmeyi cok seviyo sutum fiskiriyo yok bnm oglan su kiloda yok oyle yok boyle Allahim cildiriyorum en sonunda bende terslicem yok yerinde durmuyomus cok hareketliymis he bu soyledigim seylerinyediriyo tatiririyo ya cocuga cocuk 3 ayini doldurmadan basladi bide oyle bi durum var yani🤦 kiz bebekle erkek bebek kilpsu boyu bir degil yalniz diyorum evet haklisin canim diyo sonra hayir ben anlatmiyorum sormuyorum sana sen neyin kafasini yasiyosun diyeism var
Husnus43 Muhasebeciana canım aslında bizi kıskanıyorlar bide bebekleriyle hava atmaya çalışıyorlar ya masum bebek onlar nesini kıyaslıcan demi
Husnus43 Mu-Mi canım benim kızım mavi gözlü sarışın çok güzel bir bebek bunu kıskanmış olabileceğini düşünüyorum
Aybersa Husnus43 Canim evlat oyle bir bam teliki, bir dahakine öyle cevaplar verirsin ki sen bile şaşirirsin. Acemiligine gelmiş, bir daha söylesin bakalim kovmaktan beter etmiyor musun? Hadsiz ona neymiş acaba ayy sinir oluyorum böylelerine 😡
Nltka Husnus43 valla dün başıma gelen olayı anlatıyorum bunu kıyas için değil sadece her bebeğim gelişiminin ne kadar farklı olduğunu bir kez daha anladığım için anlatıyorum . Oğlum 10 aylık ve hareketli bir bebek emekliyor tutunup kalkıyor 8 buçuk aylıktan beri alkış yapar gel gel yapar gayet iyyiz ama gel gör ki bir biberonu tutturup içiremedim artık fenalık geliyor biberon başı beklemekten bana . Dün prematüre olarak doğmuş şuan 8 aylık ama aslında düzelmiş ayıyla 6 aylık bir bebek gördüm elinde biberon ve kendi içiyor şoka girdim 😅 ah o kadar güzel ve sakince tutup içiyordu ki oğlum fırlatıp atıyor biberonu . O yüzden kıyas yapmanın bir anlamı yok hiç bir bebek aynı gelişimi göstermiyor
Husnus43 Nltka katılıyorum cnm ya ben bunu sınıfımdaki çocuklardan biliyorum asla hiçbiri diğerine benzemiyor
Muhasebeciana Husnus43 aynen oyle valla canim baskalari onlara yapsa bin tane laf soylerler ama kendilerjde aynini yapiyo ya deliriyorum ben kimseye ne cocugumun kilosunu soylerim ne sutum soyle boyle derim nede birisinin cocugunun nasil beslendigini sutunun olup olmadgni sorarim yani hic sevmem oyle seyi
ikizlerinannesi2985 Husnus43 ayyy dan dan saydırsaydınız keşke siz de. Susmayın, yoksa karşı taraf hep konuşur. Özgüvenini alın onun. O ne öyle! Her çocuk farklıdır bilmiyor muymuş