Kızlar merhaba benim kızımla üç gün arayla doğan bi arkadaşımın bebeği var bize geldiler onun bebeği biraz daha hareketli bide benim bebeğim yabancılardan çok korkuyor ve ağlıyor.geldi sürekli bizimki şöyle bizimki böyle diyor bizimki ses çıkarıyor bizimki biberonu kendi tutuyor diyor benim kızıma oyuncak tuttu sanki tutamazmış gibi tutunca aa tutuyor diyor sen ince giydiriyorsun falan sürekli karşılaştırma yaptı beni bebeğimi bi hiç yerine koydu ki normal gidiyor benim bebeğimin gelişimi .fazla konuşmuyorsunuz herhalde konuşun diyor yanakları sarkmış çok mu öptünüz hep böyle şeyler söylüyor.en son gün çocuğu huysuzdu diyor sizinkinden öğrendi.sürekli mızmızlandı.kızlar aşırı moralim bozuldu karakterimde de yok böyle yüzüne birşey diyemem kimsenin çocukları karşılaştırdı gitti