Husnus43 gerçekten çok saçma ve bir anneyi kıracak kadar kötü bir durum. Benimde eltimle aramda 3gun oldu bebeğimi doğumdan bir süre sonra memlekete götürdüm onların yanına bildiğin eltilerim çocukları görümcem bir araya gelip zorla çocukları yan yana koyup ölçüler ondan sonra bebeğim bir türlü toparlayamadi belki bu yorumu okuyan anneler saçmalama abartıyorsun diyecek ama ben nazara inanırım o zamanlar benim kızım gayet iyiydi gelişimi ondan sonra çocuk toparlamadi. ne gerek var bu durumlara her çocuk kendine özgü özellikler taşır ve hepsi özeldir