Mom042
İlk soyle basladi, dogum yaptim iyiydik, ertesi gun cocuk doktoru geldi, gozleri cekik amniyo sentez yaptirmis miydiniz dedi, dedim hayir benim de cekik zaten, eline bakti, avucundaki de simian cizgisi gibi dedi. Ben down oldugunu dusunmuyorum ama olabilir de soylemem lazim, odemleri inince bakin dedi.
Ben oradan cok kotu oldum, down vs okudum surekli. Ama tipi de down gibi degildi tabi odemli sis ama emin olamadik. Sonra ben yeni cocuk doktoruna basladim, olumlu bir adam. O da bilgileei alirken basimiz biraz kucuk dogmusuz dedi. Elinde dr simian var, down mi dedi doktor diye oyle basina bakmaya basladim, kilo verince de daha kucuk oldu.
Sonra genetikciye gittik, o inceledi down kesin degil ama hafif semptomik bulgular var, cenesi iceride biraz burnu gaga burnu denilir, gogus kafesi biraz dar dedi. Ben kromozom testi verdirttim orada 46 kromozom cikti down degil yani ama analiz yapilamadi. Bebek de buyudu gozleri ayni ben, down degil.
Ama tabi bu bulgular sebebiyle bas cevresi, cene kucuk ve iceride ve simian’i beni tedirgin etti arastirmaya itti, arastirdikca da detaylar ogrendim daha kotu oldum. Simdi de ayaginda bir parmak daha kisa kalmis, bunu gorunce de daha kotu oldum