Bence biraz geniş yürekli olmayı öğrenmelisiniz, çok kasıyorsunuz kendinizi, boş yere harap ediyorsunuz ne gerek var. Bi salın herşeyi, sağlıklı yavrunuz var çok şükredin. Belkide ilerde boş yere zehirettiğiniz günleriniz için pişman olucaksınız. Zaten doktor kontrolündesiniz, ciddi bir sorun olsa muhakkak söylerlerdi. Önemli olan gelişimi, hareketleri, zeka geriliği olmadığı müddetce canınızı sıkmanıza gerek yok, aguluyorsa gözleriyle nesneleri takip ediyorsa vs, bunkarı baz alın, fiziki özelliklere kafa yormayın.