Cagla Aynı şekilde oğlum çarşamba günü 3 aşı ve de Rota aşısı oldu...Uyku ve emme süreleri kısaldı...Çok zor uyuyor,mızmızlanarak...Uyusa da bölük pörçük...Ya ağlayarak ya da ürkerek titreyerek uyanıyor...Dün gece çok inledi rüyasında...Gaz mı diyorum acaba ama bilmiyorum,hiç böylesine olmazdı...Belki de büyüyor ama ben aşıya bağlıyorum,bilemedim çok zor.