Nuryalcndag 3 ay 6 günlük şimdiye kadar olan aşıları yapıldı her seferinde aşıdan sonra kakasi değişti gibi geldi bana özellikle ikinci ay aşısından bir süre sonra yaptığı kakasinda mukus gördüm asiri aglama var krize girdi nerdeyse bazen ve mukuslu kaka hala devam ediyor ben de aşısız olursa hastalıklara açık olur diye cekiniyorm ama bu şekilde de başıma ne gelecek bilmiyorum suphe ustune yaptrmamazlik olur mu bilmem ama bu kadar denk gelmesi bana garip geldi