Cagla benim kızımda perşembe günü oldu 3 aşı birden kolunu bacaklarını evet oynatıyor ateşi de öyle çok olmadı çok şükür ama huzursuz tabiki hatta ilk gün çok sakin kaldı öylece izliyordu o kadar masum izliyordu ki etrafı 2.gün sürekli huzursuz geçti ağrıları oldu bugün de normal gidiyo bakalım ama azda olsa ağrısı var gibi korkma bence ama sürekli hiç durmadan huzursuzsa için rahat etmiyosa götür canım. Bide aşısını Uykuda felan yapmadılar demi, yada zorla uyandırıp?