oldugrs1
Kızım 9,5 aylık
Banada öyle dediler düzelen hiçbirsey yok
nasıl başlıyorsa öyle gidiyor😞
Oldu olası uykuyu hiç sevmedi
Katı gıdaya gecince düzelir dedilerrr yok
Gündüz toplam 2,5 saat uyuyor
Gece 11 de uyur 12 de kalkar
1-3-5-7 kalkar benimde gücüm kalmadı
Ama inan hissediyolar git bi odada bağır cağır
Ama ona bağırma katılıyorlar ağlamaktan ben bidefa düstüm o hataya cok vicdanm szladı
Sonuçta bebek bilmiyor ki 😞🙄
Allah hepimizin yardmcısı olsun