Valla Benimki de öyle, daha şimdi uyuttum 7 aylık yere oynasın diye bırakıyorum ağlıyor yatağa koyuyorum ağlıyor şarkı açıyorum ağlıyor mutfağa gidip gelicem ağlıyor. Vallahi ne oluyorda neye ağlıyor anlamıyorum herşeye ağlıyor herşeye.
Diş çıkarıyor şuan tamam anlıyorum ama her zaman böyleydi hiç değişmedi. Ihlamur iciriyorum iki gecedir bıraz iyi geliyor ama