rukiyekoc 14 ocakta 2 yaşına girdi kizim. Öyle iki kelimeyi yanyana getirip henüz cümle kuramıyor ama algısı çok iyi duyduğu şeyi hemen kapiyor. Kendi aramizda anlasabiliyoruz iletisimimiz iyi. Cizgi filmlerde falan gordugu şeyleri hemen soyluyor mesela bildigi kelimeler ise, ev, araba, aydede, agac, hav hav gibi.. O yüzden sıkıntı görmüyorum sonuçta her çocuk bir olmaz. Zaten söylediğiniz şeyleri anlayıp yapıyorsa, tepsiyi verir misin, kumandayı getirir misin, mutfağa gelir misin vs. Ve komutları yerine getiriyor ise hiç korkmayın. Eninde sonunda zaten konuşacaklar:)