Mery12 merhaba 2 ay sonraa tam 2buçuk olacak🌺 şu an cümle kuruyor çok şükür biz gelişim uzmanına gösterdik devlette, o da cümle kurması için sizin kurduğunuz 2li cümlede 2.kelimeyi uzatın ve baskın söyleyin demişti. Mesela baba gitti diyeceğiz baba giiitttiiiiii diye uzatmaya başladık nasıl konuşursam konuşayım hep vurguladım. O da kurmaya başladı her şeyi anlattım hep cümleleri konuşmaları çeşitlendirmeye çalıştım.
Bir de bizimkine uzman duyusal anlamda uyarılması gerekli demişti. bol bol sensory duyusal oyun önerdi işte kum çamur parmak boyası dokunsal ve duyusal uyarılması için.
Hala istediğimiz gibi konuşamıyor birazda utanıyor kelimeyi çıkarmayı başaramayınca Bi daha söylemek istemiyor mesela, biz de üstelemiyoruz ama ara ara hep söylüyoruz çabalasın diye.
Yine de 2 yaştan daha ilerde çok şükür 3 yaşa kadar umarım konuşacak🤲😄 siz de içiniz rahat etsin diye bir uzmana danışın eğer ilerleme olmazsa tekrar götüreceğiz biz