Cihan rukiyekoc 2 yaşına bir hafta önce girdi iki üç kelimeden başka konuşmuyor kontrolünde söyleyeceğim doktoruna
Annisss rukiyekoc konusuyomusunuz her gosterdigine israrci olmadan cevap veriyo musiniz bide tv telefin cok etkliyo diyolar
Mery12 Cihan merhaba, dr a danistinizmi acaba ne dedi ve suan durumu nasil ilerleme varmi konusmasinda?
FerahKuzum Söyledklernizi anlıyorsa basit komutları yerine getrebliyorsa ve ihtiyacını size bir şeklde anlatmayı başarıyorsa hiçbir sorun yoktur. Tedirgin olmanıza gerek yok. 4-5 yaşa kdar alıcı dil süreci uzayabilir.
Mery12 Zeynep11 merhaba bebeginiz 3 yasa yaklasmistir, konusma durumu nasil acaba dili cozuldumu bebisin?bizde auni durumdayiz canim cok sıkılıyor
Cihan Sevilayy_1 bize büyük ihtimal logopedi önerecekler ben yurtdışındayım burda acayip takıntı yaptırıyorlar insana oğlum 18 aylıkken hiç a bile demiyordu doktor beni çok korkuttu bakalım bunda ne diyecek
FerahKuzum rukiyekoc o zman telaş edicek hiçbir durum yok annesi. Sadce onun yerine konuşmayın. Söylemesini bekleyin size bir şekilde anlatsın ondan sonra siz de düzgn cümlelerle tekrar edin. Zamanla konuşmaya başlayacaktır. Bir şeyi ihtyaç duyup istemesi için müsaade edin. Muhakkak konuşacaktır 😊
Sevilayy_1 Cihan şuan 25 aylık herşeyi ifade ediyo ama konuşmuyor yürüyümeye hazır olmayan bi çocuğu zorla yürütebilirmiyiz sadece etkinliklerle yardımcı olabiliriz 🤷🏻♀️Konuşmada böyle bişey inşallah hazır olunca konuşcaklar 🙏🏻🤷🏻♀️
Zeynep2304 Benim kızım çok erken konuştu şuan 2 yaşında herşeyi konusabiliyor çok şükür ama erkek çocukları geç konuşur deniliyor cevremde de genelde öyle
Cihan Sevilayy_1 inşallah valla burda doktorlar korkutuyor beni ister istemez kasıyor insan kendini erkek bebek geç konuşur derler ama doktor öyle bir şey yok diyor ben hiç susmuyorum sürekli konuşuyorum kitap okuyorum tv tablet telefon zaten yok vermiyoruz bile oyun ablası da geliyor o da sürekli etkinlik yapıyor ama yok asla konuşmak istemiyor
nikimikedi7 rukiyekoc 28 aylık oğlum, 10 tane kelimesi yok. Daha önce doktora götürdük, 3 yaşına kadar yolu var dedi. Babamız da geç konuşmuş çünkü, genetik etkiler olduğunu söyledi.
rukiyekoc nikimikedi7 evet bizde 2 bucuk 3 yasini bekliyoruz hala konusmazsa bi terapiste goturmeyi dusunuyorum
Mery12 nikimikedi7 merhaba 3 yasini gecmistir bebeginiz, nasil oldu konusma durumu guzel haberler vardir insallah ..
Meyra rukiyekoc Kızım 2.5 yaşında ve gayet güzel konuşuyor 3 kelimeli cümleler kuruyor 1 den 10 kadar ingilizce ve türkçe sayıp pembe mavi yeşil kırmızı sarı ana renkleri hem ingilizce hem türkçe biliyor boyama yapmayı sevdiğimiz icin ilgili o yüzden renklere de
Karens Meyra bu yorumunuz hiç olmamış kusura bakmayın. Kadın burda derdini yazmış belli ki tavsiye istiyor kendi gibi olanlardan tecrübelilerden. Gelmişsiniz nispet yapar gibi onu yapıyor bunu yapıyor diyorsunuz. Maşallah ne güzel ama bu yorumun bu anneye ne katkısı var ???
Laleemir rukiyekoc 17 ayligiz 30 kelimesi var isimlerle birlikte ama çok konuşuyorum ben kitap cok fazla okuyoruz resim yaparız birlikte ben çizdiğim nesneleri söylerim o tekrar eder babasi da geveze biraz hic susmaz ama tabi her cocuk farklı kelimeleri biriktirip bir anda konusan cocuk cok duydum
Merve5627 rukiyekoc 2 yasında versem roman okuycak bana 😂 kafamı şişiyor artık sus diyorum anne bu ne anne onu yapma böyle yap 😂 inanırmısın bazen kafamı duvara fırlatasım geliyor