Tugcee2390 Merve201119 Ben de 10 aydır yeni doğan alıyorum artık sensitive alayım mi diye kararsız kaldım pişik olur mu acaba diye
mirayilknurtolga Tugcee2390 evet. İçerikleri daha temiz. Bir de gerçekten memnunum. Hiç değiştirmedim. Bezi bırakana kadar kullanmaya devam ederiz sanırım.
Tugcesilam Tugcee2390 bende sleepy ıslak mendil kullanıyorum ama kakasını yaptıgında su pamukla temizliyorum ara arada su pamuk kullanıyoeum ıslak mensili cok kullanmak istemiyorum
Durkayaelms Tugcee2390 şuanda 9 aylik 9 aydir prima aqua pure kullaniyorum birkac kerede sleepy natural almistim ikiside cok guzel
Yenianne34 Tugcee2390 13 aylık hala yenidoğan kullanıyorum 🤣 normaller galiba biraz daha ıslak oluyo dimi baska farkı varmı bilmiyorum
Zera Tugcee2390 Evet yenidogan dan itibaren kullanilabilir cok guzel bir dokusu var alkol ve koku icermez
minnosunannesi06 Tugcee2390 pamukla temizliyorum canım arada yikiyorum ogluk 14 aylik sleppy islak mendil oglumu maf etti
Tugcee2390 minnosunannesi06 Sleepy benim kızımı da mahvetti hem bezi hem ıslak mendili çok kötü yapmıştı uni baby iyi geldi ama kızıma canım
Tugcee2390 gizemito Maşallah ne güzel. Ben de doğmadan önce öyle yaparım diyodum ama yapamadım maalesef 😀
Adeviyee Tugcee2390 e Bebek’in kendi markası baby me kullanıyorum yeni doğan erkek olanını alıyorum 24 lü paket hiç kokmuyor dokusu güzel fiyatı da içinden pipi pedi çıkıyor ben çok kullanmıyorum ama erkek anneleri için çok iyi bir şey