Tugcee2390. Ben 4 aya kadar Islak medil yıkadım hiçbir ıslak mendil kızıma iyi gelmedi ped pamukta sadec e bebekte vardı oda bir mağaza ordan kalmayınca mecburen böyle bir yöntem denedik bütün markaları kullanmama rağmen pişik oluyordu önleyici kremlerde kullanıyordum bezini hep aynı kullandık aşırı hasas bir bebekti 4 aydan itibaren sleeepy zeytinyağlı olanı aldım çok iyi Geldi 1 yaşında şimdi hala onu kullanıyorum.