Tugcesilam Tugcee2390 yani bazen tabi ama özellikle geceleri degiştireceksek kolayımıza geliyor ama su an n güzeli
mirayilknurtolga Tugcee2390 evet. İçerikleri daha temiz. Bir de gerçekten memnunum. Hiç değiştirmedim. Bezi bırakana kadar kullanmaya devam ederiz sanırım.
Pinars Tugcee2390 kızım 12.5 aylık hala daha pamuk ve su ile siliyorum. Ama sleepynin şu kekikli sirkeli ıslak mendili den alıyorum yemek yedirirken falan çok işime yarıyor çok memnunum.
Dtbrc Tugcee2390 bisürü ıslak mendil denedim bence en iyisi unibaby ama ne kada rkullanmalı bende bilmiyorum bebeğim 2 aylık
Dn123 Tugcee2390 sllepy yenidgoan zeytinyagli kullaniyordum ama 1 ay kullandim 14 aylik saf su ve pamukla temizliyprum saha iyi oluyor
Bugramurat17 Tugcee2390 bilemiyorum canım şimdi ne desem yanlış olur seni yanlış da yönlendirmek istemiyorum ama ben oğluma hiç kullanmadım yeni doğan suan 4 buçuk aylık çok şükür birşey de olmadı
Merve-miray Tugcee2390 Yenidoğan mendil hiç kullanmadım ki. Sleepy’nin sensitivite olanını kullanmıştım 24 tanesi bitene kadar. Ve şimdide sleepy zeytinyağlı kullanıyorum
Bysima Tugcee2390 unibaby +Bepanthol 2sinde de yenidoğan seçeneği var 2 senedir bu şekilde kullaniyorum
Kizimmmmm Tugcee2390 ben de doğumdan önce hep böyle diyodum ve dediğimi yaptım. Hiç ıslak mendil ile teması olmadı kızımın. Yapmam dediğim çoğu şeyi yapmadım ama gerçekten.
Medusafer Tugcee2390 doğduğundan beri prima aqua pure kullanıyorum pamuk denedim ama hiç hoşlanmadım bir kere sleepy yenidogan aldım bütün kutuyu başkalarına dağıttım çok kalitesiz geldi bana primadan çok memnunum