Bende doğuştan kalp yetmezliği var tabiki yaşantımı etkilediği zamanlar oluyor ama onun dışında sorun yaşamadım hamlilikte doğumda bile normal doğum yaptım ritim bozukluğu ve nefes almada sorun yaşamama rağmen güzel iyi bir doğum oldu . Ben ilaç kullanıyorum ilerlerse pil takılıyor çok daha ilerlerse kalp nakline kadar gidiyor durum ama ben iyiyim düzenli spor sağlıklı beslenme vs dikkat ediyorum . Çocukken daha zordu haraketli olmama rağmen koşma oynama zıplama vs hiçbirini yapmazdım. Ama büyüdükçe fark ettim ki hareketsizlik beni daha kötü yapıyor spor yapmaya başladığımdan beri çok daha iyiyim .