2bebeannesiii ben canımm 29 yasındayım. Gecen sene aortuma yapısık bir damarımdan yakma işlemi yapıldı. İleri derece de ritm bozuklugum var, dogustan gelen. Amelıyattan bir ay sonra hamıle kaldım. Hastalıgım ilerlerse kalp pili takılacak dedı doktorum, evladımı bana bagıslasın Allah, ınsallah yaşamam kötü günler🙏🏻