2bebeannesiii dedem kalp hastasıydı canım, acık kalp ameliyatı felan olmuştu bayağı ağır bir ameliyattı ama sonrasında iyileşmişti önemli olan ameliyat sonrası enfeksiyon kapmaman , dedemin odası frlan hep ayrıydı , odayı sürekli havalandırırdık kolonya dökerdik , çarşaf vs sürekli yıkanırdı annemden başkası odaya girmezdi öyle öyle cabuk iyileşmişti doktor bile şaşırmıştı enfeksyon riskş cok fazlaydı kurtulmuş diye , çok iyi bir doktorun olmalı çok geçmiş olsun tez zamanda şifa versin Rabbim❤