gozde__ valla ne anne,ne kayınvlide imkanım olsa kesinlikle eşimi isterim.ben devlet hastanesinde doğum yaptım için böyle bi imkanım yoktu canım.annem evdeki çocuklara göz kulak oldu kızkardeşim kaldı 2 gece hastanede.zaten kayınvlidem çalışan bi insan ama sağolsun gelmişti izin alıp ameliyat günümde.