Elifim_derinim gozde__ tabii bebeği o görüyor ilk, o ilgileniyor. İkinci bebeğimde eşim kaldı yanımda pandemi den dolayı beni odaya cıkardı lar, bebeğin giyinmesini temizlenmesini o bekledi aşırı düşkün ikinci cocuğumuza
Ogullarinaasikanne gozde__ ben oğlumu kocama ve kaynanama biraktim babasida yanindaydi sonucts kaldi annemi götürdüm hastaneye. Bence en iyisi anne olmali bebeginiz babasiyla ve kayinvalideniz ile kalabilir bence
gozde__ Ogullarinaasikanne ama onlara alışık değil maalesef. İlk kez geldiler evime 7 yıl sonunda . O yüzden cesaret edemiyorum
Missskokulum gozde__ onsa yok galiba ya da benimkini merak etti. Cok mide bulandirici gercekten ben orda canimin derdindeyim.
AsilZeynepp Missskokulum Evet görünce ellerinde ne geçiyor acaba kayinbabam odanın kpaisinda anne su perdeyi kapat baba orda diyorum hala bakıyor bana kapatmıyor, bende bağırdım iyice açimmi istiyonuzmmu dedim hemşire çıkardı sonra onlari
Missskokulum AsilZeynepp iyi demissin hakediyolar bazen. Alak balak sanki ilk defa gordu. Terbiyesizlik.
Zuhal1414 gozde__ valla bende eşim gelsin istiyordum ama iyi ki kalmamış annem daha tecrübeliydi iyisi annem kalmış yoksa eşim tecrübesiz ben tecrübesiz sıkıntı olurmuş
MiracAlpinveUmutunAnnesi gozde__ eşime dedim sen kal kimsenin yanında rahat edemem diye eşim dedi ben kalıcam siz eve gidin diye kendisi benden çok uyusada olsun yine hamile olsam eşim kalsın isterim😊
Adeviyee gozde__ özel hastaneyse kesin eşin gitsin bez değiştirmeye de geliyorlar çünkü ilk bezi biraz zor oluyor siyah kaka yapışık gibi oluyor ama yapamazsa hemşire yapar hiç merak etme zaten kendin de kalkıyorsun ayağa istemiyorsan eşin kalsın beraber yaparsınız inşallah
Zuhal1414 gozde__ o zaman kaynana gelsin Aran iyiyse yani eşin hiç bişey bilmiyorsa sorun yaşarsın benim özel hastaneydi eşim sürekli geldi gitti öyle bi şansın olabilir belki
Zuhal1414 gozde__ tek kişi kalıyor ama eşime müsade ettiler geceye kadar benimleydigece ben zorla yolladım eve yollamasam kalırdı heralde ama devlet hastanesiyse izin vermezler