gozde__ ikiside kalamıyomu benim doğumumda ikiside kalmıştı hem eşim hem kayınvalidem ama kayınvalidem bütün gece uyudu eşim ilgilendi hep bebekle öyle uyuyacagını bilsem anneme derdim kal diye ama kadın ben kalırım diyince kırmak istemedim heveslenmiş bitane oğlunun bebeği diye ama uyudu gece bebeğin topuğundan kan almaya geldiler okadar ağladı bebek onu duymamış bile yani okadar derin uyumuş🤷🏻♀️Bidahaki doğumum olursa yine eşimi isterim yanındada annemi çünkü tuvalete filan hep eşim götürmüştü yine o götürür